Menü

Sıkça Sorulan Sorular

Sipariş ve Teslimat
Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl Takip Ederim ?

Alışveriş sepetinizde birden fazla ürün bulunuyorsa, siparişteki ürünler farklı mağazalarımızdan temin ediliyor olabileceğinden, siparişiniz size birden fazla kargo ile ulaşabilecektir.

Sipariş Durum Bilgilendirmeleri 

Siparişinizin durumu;

‘’Ödeme İnceleniyor’’ ise sipariş kaydınız alınmıştır. Ödemenizin bankanız tarafından onaylanması beklenmektedir. Bu süreç yaklaşık 45 dk. alabilmektedir. Ödemenizin onaylanmasının ardından siparişiniz işleme alınacaktır.

‘’Ödeme Onaylandı’’ ise siparişinizin ödemesi onaylanmıştır. Ürünlerinizin, en kısa sürede tedarik edilerek kargoya verileceği anlamına gelir. Siparişleriniz 48 Saat (2 İş Günü) içerisinde kargo verilecektir.

‘’Hazırlanıyor’’ ise siparişinizdeki ürünlerin tedarik süreci başlamıştır. Ürünleriniz en kısa sürede tedarik edilerek kargoya verilir. Siparişleriniz 48 Saat (2 İş Günü) içerisinde kargo verilecektir.

‘’Kargoya verilmek üzere hazır-Hazırlandı’’ ise siparişinizin faturası oluşturulmuş, ürünleriniz paketlenmiş ve kargoya verilmek üzere hazırdır.

‘’Kargoya Verildi’’ ise sipariş aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilmiştir.

‘’Teslim Edildi’’ ise siparişiniz alıcı olarak ilettiğiniz kişiye teslim edilmiştir.

Siparişinizin durumu ile ilgili ayrıntılar e-posta hesabınıza ve cep telefonunuza sms ile gönderilecektir.

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Siparişinizi Hesabım>Siparişlerim bölümünden kargolanmak üzere hazırlanmaya başlanmadıysa (faturanız kesildi ise) veya kargoya verilmedi ise iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş işleme alındıktan sonra gerçekleştirecek sipariş iptaliniz için, destek formunu doldurarak yada 0850 222 09 49 nolu numaradan çağrı merkezimizi arayarak iptal edebilirsiniz.

Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım?

Bu tür bir durumla karşılaştığınızda öncelikle sipariş paketinizin açılmamış olduğundan emin olun. Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa Sportive.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra Hesabım>Siparişlerim  sekmesine tıklayarak ilgili siparişinize ait iade kodunu oluşturarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur.





Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir?

Mng Kargo, Ups Kargo  ve Hoopkapıda anlaşmalı kargo şirketlerimizdir.

Siparişim başkasına teslim edilebilir mi ?

Alıcının adreste olmaması durumunda, bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra kargo görevlisi tarafından teslimat yapılabilir.

Kargo firması beni adresimde bulamazsa/kapıyı duymadıysam bırakıp gittilerse ne olur?

Kargo firması, çeşitli nedenlerden dolayı adresinize teslimat yapamadığı durumlarda kargonuzu şubeden teslim almanızı talep edebilmektedir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasından bilgi alabilirsiniz. Şubeden de teslim alamazsanız kargonuz tarafımıza iade gelir ve iade süreciniz başlar. Ürünleri yeniden isterseniz yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

Sipariş teslim adresini değiştirebilir miyim ?

Siparişiniz ‘'Hazırlanıyor’’ durumunda ise teslimat adresini değiştirebilirsiniz.  Adres değişikliği talebinizi 0850 222 09 49 nolu Çağrı Merkezimize iletmeniz gerekmektedir. Sipariş durumu ‘’Hazırlandı-Kargoya verilmek üzere hazır’’ veya ‘’Kargoya verildi’’ olan siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.

Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?

Sportive.com.tr üzerinden şimdilik yurt dışına teslimat yapılmamaktadır.

Kargoya teslim edilen siparişimin durumunu nasıl görebilirim ?

Siparişlerinizin tüm aşamasını “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ise, size e-posta ve sms yoluyla gönderilecek olan kargo takip numarasıyla kargonuzun nerede olduğunu kargo firmasının web sitesi üzerinden online olarak takip edebilirsiniz.  Eğer üyeliksiz  alışveriş yaptıysanız. Sipariş Takibi linkinden siparişi veririken kullandığınız e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı (mail adresinize önceden gönderilmiştir) yazarak sorgulayabilirsiniz.

Aldığım ürün hangi saatler arasında teslim edilecek?

*Sokağa çıkma yasağı boyunca kargo gönderimlerimiz devam edecektir.


Siparişiniz kargo tarafından resmi tatiller hariç iş günlerinde 09:00 – 18:00 saatleri arasında teslim edilmektedir. Kargolar tarafından hafta sonu teslimat yapılmamaktadır.

Ürün fiyatlarına KDV dahil midir?

Her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

Siparişimi hediye paketi yapıp not ekleyebilir miyim ?

Siparişleriniz için hediye paketi ve not uygulamamız maalesef bulunmamaktadır.

Üyelik İşlemleri
Sportive.com.tr’ye nasıl üye olabilirim/ücretli midir ?

Sportive.com.tr’nin sağ üst köşesinde bulunan “Üye Ol” linkine tıklayarak formu doldurmanız yeterlidir. Sportive.com.tr’ye üye olmak kolay ve ücretsizdir.

Üyeliğim hemen aktif olur mu ?

Üyelik formunu doldurduktan sonra üyeliğiniz anında aktif edilecektir. Üyeliğinizi yaparken geçerli bir e-posta adresi girmeniz gereklidir. Aksi halde bilgilendirme e-postaları alamaz ve sipariş takibi yapamazsınız.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim ?

Üyelik iptali için destek@sportive.com.tr adresine e-posta atmanız yeterlidir.

Bize Ulaşın
İletişim bilgileriniz nedir ?

Daha hızlı çözüm alabilmeniz için E-Posta: destek@sportive.com.tr

Çağrı Merkezi: 0850 222 09 49 

Önemli not : Çağrı Merkezini aramadan önce işlemlerinizin daha hızlı yapılabilmesi için Sipariş Numaranızı önceden hazırlayınız.

Sportive ile ilgili öneri ve şikayetlerimi nasıl iletebilirim ?

Tüm soru, öneri, istek ve şikayetlerinizi destek@sportive.com.tr mail adresimize ve 0850 222 09 49 nolu numaradan çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.

Sportive Hakkında
Sportive kimdir ?

Sportive, Türkiye’nin önemli spor malzemeleri satıcılarından biri olan Toksöz Spor Malzemeleri AŞ.’nin perakende markasıdır. Ülke çapında 13 farklı şehirde 25 mağazası bulunan bünyesinde Dünyaca ünlü Nike, Adidas, Puma, Converse, Reebok, The North Face, Columbia, New Balance vb. yüzlerce farklı markanın on binlerce farklı ürününe ulaşabileceğiniz bir satış noktasıdır.


Nike Aksesuar, Arena markalarının Türkiye Distribütörüdür. Onlarca farklı federasyona bağlı spor kulüplerinin malzeme tedarikçisi konumundadır. Farklı spor dallarında birçok spor takımı ve sporcunun sponsorluğunu üstlenmektedir

Sportive.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli midir ?

Sportive.com.tr alışveriş tamamen güvenlidir. Online alışveriş sırasındaki tüm kişisel verileriniz uluslararası geçerliliği olan SSL sertifikasıyla korunmaktadır.

Sportive’de satılan ürünler orijinal midir ?

Sportive.com.tr’de satılan tüm ürünler orijinal marka garantisi altındadır.

Ayakkabı, Giyim, Aksesuar ürünleri garantili midir? Süresi ne kadardır ?

Ayıplı ürün iadeleri; üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapılacak iadelerde, alınan ürününün satın alındığı tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edilebilir. Ürünün ayıplı olduğu kararı “ürün inceleme” departmanı tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilir.

Sportive.com.tr Arıza İnceleme Süreci

Ürün inceleme süresi, ürünün mahiyetine göre 20 veya 30 iş günüdür. Ürün, garanti belgesi olan ( kondisyon cihazları, elektronik spor aletleri vb.) ürün ise garanti süresi 20 iş günü olarak uygulanmaktadır. Ürünün garanti belgesi yok ise inceleme süresi 30 iş günüdür.

1) Garanti süresi kapsamında bulunan arızalı ürününüzü aşağıdaki adrese faturası ile birlikte gönderiniz.

* Arıza işleminin yapılabilmesi için faturanızın ibraz edilmesi zorunludur. Adres: Ekol Lotus Tesisleri Toksöz Spor Malzemeleri Tic. A.Ş. Şekerpınar, Atatürk Mahallesi, Fevzi Çakmak Cad. Sarmaşık Sokak No; 1 Çayırova/KOCAELİ 41435 Çayırova Kocaeli Türkl

2) Tarafımıza ulaşan arızalı ürün markanın Arıza İnceleme Birimi’ne sevk edilir.

* Nike, Adidas, Asics, Converse vb. marka ürünlerde karşılaştığınız arızalarda, arıza işlemleriniz firmaların yetkili arıza inceleme departmanları tarafından yapılmaktadır.

3) Bu süreç 30 iş gününü bulabilir.

* Bu süre içinde arıza sonucu bildirilmemektedir.

* Adidas marka ürünlerde, Adidas tarafından ‘’Hediye Çeki’’ düzenlenerek siparişi vermiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Hediye çekinizi Türkiye’deki tüm Adidas Mağazalarında kullanabilirsiniz.

4) Markanın Arıza İnceleme Birimi tarafından arızanın kabul edilmemesi durumunda ürün tarafınıza geri gönderilecektir.


Sportive Mağazalar Arıza İnceleme Süreci

Ürün inceleme süresi, ürünün mahiyetine göre 20 veya 30 iş günüdür. Ürün, garanti belgesi olan ( kondisyon cihazları, elektronik spor aletleri vb.) ürün ise garanti süresi 20 iş günü olarak uygulanmaktadır. Ürünün garanti belgesi yok ise inceleme süresi 30 iş günüdür.

1) Garanti süresi kapsamında bulunan arızalı ürününüzü, ürünü satın almış olduğunuz mağazaya fiş veya faturası ile birlikte götürünüz.

* Arıza işleminin yapılabilmesi için fiş veya faturanızın ibraz edilmesi zorunludur.

2) Mağazaya teslim edilen arızalı ürün markanın Arıza İnceleme Departmanı’na sevk edilir.

* Nike, Adidas, Asics, Converse vb. marka ürünlerde karşılaştığınız arızalarda, arıza işlemleriniz firmaların yetkili arıza inceleme departmanları tarafından yapılmaktadır.

3) Bu süreç 30 iş gününü bulabilir.

*Bu süre içinde arıza sonucu bildirilmemektedir.

4) Arızalı ürünlerde arıza kabul edilmesi durumunda, tarafınıza mağaza tarafından ürün tutarı kadar hediye çeki düzenlenir.

* Adidas marka ürünlerde, Adidas tarafından ‘’Hediye Çeki’’ düzenlenecektir. Hediye çekinizi Sportive mağazası ile iletişime geçerek, hazır olduğunda teslim alabilirsiniz. Teslim aldıktan sonra Türkiye’deki tüm Adidas Mağazalarında kullanabilirsiniz.

5) Markanın Arıza İnceleme Birimi tarafından arızanın kabul edilmemesi durumunda ürünü mağazadan teslim ettiğiniz şekilde geri alabilirsiniz.

Ertesi Gün Teslimat
Ertesi Gün Teslimat nedir ?

Hafta içi 06:00-15:00 saatleri arasında Ertesi Gün Teslimat seçeneği sunulmaktadır.  06:00-15:00 saatleri arasında verilen siparişler Hoopkapıda Lojistik ile ile bir sonraki gün teslim edilir. Teslimat en geç 22.00’ye kadar yapılır. Hafta sonu ve resmi tatillerde Ertesi Gün Teslimat yapılmamaktadır.

Ertesi Gün Teslimat hizmetine ekstra ücret alınır mı ?

"Ertesi Gün Teslimat" gönderilerinin ücreti 14,90 TL 'dir

İptal İşlemleri
Siparişimi iptal edebilir miyim? Nasıl iptal edebilirim ?

Sportive.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişi iptal işlemini Hesabım>Siparişlerim  kısmından veya 0850 222 09 49 numaralı çağrı merkezimizi arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

İade İşlemleri
Siparişimi iade edebilir miyim ?

Sportive.com.tr üzerinden aldığınız tüm ürünleri yasal süre olan 14 gün içerisinde İade Koşullarına uygun olarak iade edebilirsiniz.



Hangi ürünleri iade edebilirim ?

Sportive.com.tr’den satın aldığınız tüm ürünleri İade koşullarına uygun olacak şekilde 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.



Kaç gün içinde ürünlerimi iade edebilirim ?

Sportive.com.tr üzerinden satın aldığınız tüm ürünleri yasal süre olan 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.



İademi hangi adrese göndereceğim ?

•    İade gönderimleri için Sitemizin

Hesabım > Siparişlerim

kısmından İade talebi oluşturduktan sonra size özel verilen Ücretsiz İade Kodu ile MNG kargo şubesinden gönderebilirsiniz.

İade kodunuzu şubeye vermeden önce MNG Müşteri Numarası : 337174855 belirterek sonrasında iade kodunuzu veriniz. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur.





Ürünlerimi iade ederken kargo ücretini benmi ödeyeceğim?

Yaptığınız İade işlemlerinde kargo ücreti Sportive.com.tr tarafından karşılanacaktır. Sizin ayrıca bir ücret ödemenize gerek yoktur. Bu kural yalnızca anlaşmalı kargo şirketimiz MNG ile iade adresimize iade kodunuzu bildirerek yapacağınız gönderimler için geçerlidir.

Ürün bedelinin iadesi ne kadar sürede yapılır ?

Siparişlerinizdeki ürün/ürünler iade depomuza ulaştıktan sonra bir takım kontrollere tabi tutulmaktadırlar. Siparişinizde ürün/ürünlerin yeniden stoklara alınabilmesi ve iadenizin gerçekleştirilebilmesi için bu temel kontrollerden geçmesi gerekmektedir.


İade işlemleri 2 aşamalıdır.


1) Sportive işlemleri


2) Banka işlemleri



1) Sportive tarafından yapılan işlemler;


İade ettiğiniz ürün/ürünlerin tutarı, ilgili ürünler iade koşullarına uygun şekilde tarafımızca teslim alındıktan sonra ortalama 3 ila 10 iş günü içerisinde bankaya iade talebi olarak iletilir. Önemli not: Tarafımızca yapılan işlem bankaya iade talebi göndermektir. Talebi alıp iade işleminin zamanında yapılması bankanın sorumluluğundadır. Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.



2) Banka tarafından yapılan işlemler;


Kredi kartlarına yapılan iadeler ortalama 3 ile 10 iş gününde,


Debit/Banka kartlarına yapılan iadeler ortalama 7 ile 30 iş gününde,


Havale/Compay siparişlerin iadesi ortalama 7 ile 30 iş günü içerisinde hesabınıza yansır


Önemli not: Tarafımızca yapılan işlem bankaya iade talebi göndermektir. Talebi alıp iade işleminin zamanında yapılması bankanın sorumluluğundadır. Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.



Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır ?

Taksitli alışverişlerin iadesi bankalar tarafından her ay çekilen taksit tutarının geri yatırılması şeklinde yapılmaktadır. Taksitli ödemelerin iadesi de taksitli olmaktadır.

Sportive.com.tr’den almış olduğum ürünü, mağazalarınıza iade edebilir miyim ?

Sportive.com.tr’den almış olduğunuz ürün/ürünlere yalnızca Sportive.com.tr üzerinden iade işlemi yapabilirsiniz.

Ödeme Yöntemleri
Ödeme seçenekleriniz nelerdir ?

Visa, MasterCard ya da American Express kredi kartları, banka/debit kartları veya bankanıza bağlı bir sanal kart ile alışveriş yapabilirsiniz.  Dilerseniz Garanti Pay ile de ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartına taksit yapılıyor mu ?

Sportive.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizi 4 aya kadar taksitlendirebilirsiniz. Aşağıda belirtilen banka & kartlara 4 taksite kadar vade farksız alışveriş imkanı sağlamaktayız.
Taksit Uygulanabilen Banka & Kartlar Listesi
- Yapı Kredi Bankası: World card
- İş Bankası ve Ziraat Bankası: Maximum Kart
- TEB: Worldcard, Bonus Kart
- Garanti Bankası: Bonus Kart
- Garanti Bankası : Shop & Miles Kart
- Deniz Bank: Bonus Kart
- QNB Finans Bank: Card Finans
- Akbank: Axess ve Wings Kart
- Halk Bank: Paraf Kart

iyzico güvenli ödeme Sistemi nedir ?

Sportive.com.tr üzerinden "Kredi / Banka Kartı" ve "ComPay/Havale" seçimi ile yapılan tüm alışverişler iyzico Güvenli Ödeme Sistemi üzerinden geçer.

-iyzico, 17 Farklı ülkede, 20.000’den fazla işletmenin kullandığı güvenli bir ödeme aracıdır.
-Master ve Visa Card tarafından onaylanmış, yüksek güvenlikli bir ödeme sistemidir. Türkiye’de ayrıca Bankalar Arası Kart Merkezi (BKM) tarafından onaylanmıştır.
-Detaylı bilgi için : https://www.iyzico.com/hakkimizda/biz-kimiz




Alışverişlerimde banka (debit) kartı kullanabilir miyim ?

Anlaşmalı olduğumuz bankalara ait banka/debit kartlarıyla alışveriş yapabilirsiniz. 
Güvenlidir. Banka kartı / debit kart ile alışverişlerinizi, 3D Secure sistemi ile güvenli olarak yapabilirsiniz.

Banka (debit) kart ile alışverişlerde taksit yapabilir miyim ?

Banka kartı / debit kart ile alışverişlerde taksit seçeneği yoktur. Peşin ödeme yapılmaktadır.

Banka (debit) kart ile alışverişlerde iade süreci nasıl gerçekleşmektedir ?

Banka kartı / debit kart ile yapılan alışverişlerin iadelerinde, tutarın hesabınıza yansıma süresi bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. Sportive tarafından iade işlemi tamamlandıktan sonra iade tutarının hesabınıza yansıması 10 iş gününü bulabilmektedir. 

Önemli not: Geciken iadeleriniz için https://www.iyzico.com/destek/yardim-merkezi/destek/genel-destek-sorulari adresinden iyzico Ödeme Sistemleri ile ya da bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum ?

Havale yöntemi sportive.com.tr de bulunmamaktadır.

Kredi kartımdaki puanlarımı kullanabilir miyim ?

Şu an sitemizde kredi kartı puan kullanımı yapılamamaktadır.

"Kart Bilgilerimi Sakla" özelliği nedir ?

Sportive.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde her seferinde kart bilgilerinizi tekrar tekrar girmenize gerek kalmadan alışveriş yapmanızı sağlayan güvenli kart saklama fonksiyonudur.

Kart Bilgilerimi Nasıl Koruyorsunuz ?

Uluslararası geçerliliği olan iyzico güvenlik sertifikaları ve özel şifreleme yöntemleriyle saklanmaktadır. Detaylar için iyzico sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

GarantiPay ile Ödeme Nasıl Yapılır?

Eğer mobil uygulamadan işlem yapıyorsanız:


Alışveriş sepetinizi oluşturduktan sonra ödeme seçeneklerinden GarantiPay'i seçin.
Ödeme işlemi için GarantiPay'i seçtikten sonra telefonunuzda direkt olarak BonusFlaş ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz.
Ödeme yapacağınız kartınızı ve taksit seçeneğinizi seçtikten sonra Garanti BBVA Dijital Parolanız ile işlemi onaylayın.
Onayınız sonrasında direkt olarak açılan firma mobil uygulamasında işlem sonucunuzu görüntülemeden uygulamayı kapatmayın.

Eğer web sitesinden işlem yapıyorsanız:


Alışveriş sepetinizi oluşturduktan sonra ödeme seçeneklerinden GarantiPay'i seçin.
Telefon numaranızı ya da TCKN'nizi girip, telefonunuza BonusFlaş'tan gelen bildirimi açın (eğer bildirimleriniz kapalıysa BonusFlaş Ödemeler menüsündeki GarantiPay ile Ödeme adımında onayınızı bekleyen işlemlerinizi görebilirsiniz)
Ödeme yapacağınız kartınızı ve taksit seçeneğinizi seçtikten sonra Garanti BBVA Dijital Parolanız ile işlemi onaylayın.
Eğer alışverişiniz esnasında bonuslarınızı kullanmak istiyorsanız, GarantiPay ile ödeme işleminize başlamadan önce Garanti BBVA Dijital Parolanız ile BonusFlaş'a giriş yapmanız gerekmektedir.

Kampanya Koşulları
Kampanyaların genel koşulları nelerdir?

Ürünlerin tamamını ya da bir kısmını iade ettiğiniz durumlarda;
-Ücretsiz kargo kampanyası veya indirimli ürün kampanyasında, kampanya koşullarını sağlayan asgari tutarın altına düşülmesi halinde, yararlanılan kampanyadaki kargo bedeli veya indirimli ürünlerin tarafımızca tahsil edilmemiş tutarı, iade edilecek tutardan düşülecektir. İade durumlarınızda ayrıca; alışveriş sebebi ile kazanılmış indirim kodu, hediye çeki iptal edilir, promosyon ürün de iade alınır. Kullanılmış hediye çeki vb. tutarlar iade edilecek tutardan düşülecektir.
-Bu şartlar, cayma hakkının kullanıldığı hallerin yanı sıra, ayıplı ürünler hariç ürün bedeli iadesinin söz konusu olduğu diğer tüm sipariş iptali hallerinde de aynı şekilde uygulanır.

Hediye Çeki / İndirim / Kupon
İndirim Kuponu (Hediye Çeki) Nedir ?

İndirim kuponu (Hediye Çeki), farklı platformlar üzerinden basılı ya da dijital formatta sahip olabileceğiniz (Hediye Çeki/İndirim/Kupon) kodlarıdır.

İndirim Kuponumu (Hediye Çekimi) nasıl kullanabilirim ?

İndirim kuponunuz var ise; sipariş verirken ödeme aşamasında "İndirim kuponu kullanın" seçeneğine tıkladıktan sonra, "Kupon kodunu girin" bölümüne Hediye Çeki/İndirim Kuponu üzerindeki kodu giriniz.

Sipariş tutarının indirim kuponu (hediye çeki) tutarınızdan yüksek olduğu durumda;

- İndirim kuponu (hediye çeki) tutarınızın tamamı sipariş tutarınızdan düşecektir. Kalan sipariş tutarını diğer ödeme yöntemleri ile ödeyebilirsiniz. 

Sipariş tutarının indirim kuponu (hediye çeki) tutarınızdan düşük olduğu durumda;

- Kullanım esnasında sistem uyarı verecektir. İndirim kuponu (hediye çeki) tutarınız, sipariş tutarınızdan yüksek ise kupon kodları kullanılamaz. Bu durumda sepet tutarınızın, indirim kuponu (hediye çeki) tutarından yüksek olmasına dikkat ediniz.

İndirim Kuponu (Hediye Çeki) kullanarak yaptığım alışverişimi iptal ya da iade talep edebilir miyim ?

-Hediye çeki ile yaptığınız alışverişlerinizi tamamen iptal ya da iade edebilirsiniz. Hediye çeki kullanarak yaptığınız alışverişlerde, kısmi iptal yapılamaz.
-Hediye çeki kullanarak yaptığınız alışverişlerde, siparişin tamamının iptali durumunda, Hediye Çekiniz Sportive.com.tr’de kullanılmak üzere yeniden aktif olur. 
-Hediye çeki haricinde arta kalan tutar, ödeme yaptığınız kanal (Kredi/Banka Kartı, ComPay/Havale) aracılığı ile tarafınıza iade olur.
-Hediye çeki haricinde arta kalan tutar, ödeme yaptığınız kanal (Kredi/Banka Kartı, ComPay/Havale, Kapıda Ödeme) aracılığı ile tarafınıza iade olur.

Önemli not: Hediye çeki tutarı para yerine geçmez. Para iadesi olarak hesabınıza gönderilmez.




İndirim Kuponumu (Hediye çekimi) parçalı olarak kullanabilir miyim ?

-Hediye çekleri parçalı kullanılamaz. Hediye çekinizi tek seferde kullanabilirsiniz. 
-Hediye çekleriniz farklı promosyon ve kampanyalar ile birleştirilemez. Her alışverişte yalnızca 1 adet hediye çeki kullanılabilir.

Önemli Not: İndirim kuponu (hediye çeki) tutarınız, sipariş tutarınızdan yüksek ise kupon kodları kullanılamaz.

Fatura İşlemleri
Faturam (E-Arşiv Faturası) nasıl gönderilecek ?

Gelir İdaresi Başkanlığının 01 Ocak 2016 tarihli 4173 sayılı genelgesi doğrultusunda internet üzerinden yapılan tüm siparişlerin faturası elektronik ortamda gönderilmektedir. (E-Arşiv Faturası) Sipariş verirken girdiğiniz e-posta adresinize faturanız gönderilecektir. Faturanızın çıktısı sipariş ile birlikte gelen koli/poşet üzerinde tarafınıza ulaşacaktır.

"E-Arşiv Faturam Ulaşmadı" ne yapabilirim ?

Faturanızın herhangi bir nedenle tarafınıza ulaşmaması durumunda destek@sportive.com.tr e-posta adresine ‘’Sipariş numarası’’ bilginizi ekleyerek e-posta göndermeniz yeterli olacaktır. E-Arşiv Faturanız, verdiğiniz e-posta adresi doğru ise tarafınıza yeniden gönderilecektir.

Kurumsal Fatura nedir ?

Kurumsal fatura talebi olan müşterilerimiz için düzenlediğimiz fatura türüdür. Kurumsal fatura talebinde bulunan müşterilerimiz, sipariş aşamasında ‘’Yeni Fatura Adresi Ekle’’ bölümüne tıklayarak üst menüden ‘’Kurumsal’’ seçeneğini işaretleyip fatura bilgilerini düzenlemelidir. 

Önemli Not : Kurumsal fatura bilgileri girilirken "Vergi Dairesi" ve "Vergi No" alanlarının eksiksiz ve doğru şekilde girilmesi gerekmektedir. Şahıs şirketleri için Vergi No = T.C Kimlik numarasıdır.

"E-Fatura Mükellefiyim.'' Sitenizden yaptığım alışverişlerde E-Fatura alabilir miyim ?

E-Fatura mükellefi olan müşterilerimize E-fatura gönderilmektedir. E-Fatura talebinde bulunan müşterilerimiz, sipariş aşamasında "Yeni Fatura Adresi Ekle" bölümüne tıklayarak üst menüden "Kurumsal" seçeneğini işaretleyip fatura bilgilerini düzenlemelidir. Eğer E-Fatura mükellefi iseniz sistem otomatik olarak E-Faturanızı şirketinize yollayacaktır.

Mağazalar Hakkında
Nerelerde mağazanız var? Mağaza iletişim bilgilerine nasıl ulaşabilirim ?

Sportive Mağazalarımızın tümünün adres ve telefon bilgilerine ilgili sayfadan erişebilirsiniz.

Mağazalar hakkında öneri ve şikâyetlerimi nasıl iletebilirim ?

Tüm öneri ve şikayetlerinizi (iletişim bilgilerinizi ekleyerek) destek@sportive.com.tr e-posta adresine ya da 0850 222 09 49 numaralı çağrı merkezimize iletebilirsiniz.

Mağazadan aldığım ürünü iade edebilir miyim ? Ya da ürünü değiştirebilir miyim ?

Mağazadan satın alınan ürünler, ürün çeşitli sebeplerle beklentiyi karşılamadı ise 14 gün içerisinde ürün veya ürünleri kullanılmamış, yıkanmamış giyilmemiş, tadilat ve hasar görmemiş, orijinal niteliğini kaybetmemiş satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olmak koşulu ile iade hakkı bulunmaktadır


Ürün iadelerinde satın alınan ürünün orijinal faturası ile birlikte getirilmesi gerekmektedir. Faturasız olarak getirilen ürünlerin iadeleri kabul edilmemektedir.


14 günü aşan ürünlerde geri ödeme yolu ile iade mümkün değildir. Kredi kartı ile yapılan alışverişlerin iadesinde fiş ile birlikte ilgili kartı ve slipin ibraz edilmesi gerekmektedir.

Mağazadan iade ettiğim ürünün ücreti ne zaman hesabıma geçer ?

iade işlemleri 2 aşamalıdır. 1) Sportive işlemleri 2) Banka işlemleri



1) Sportive tarafından yapılan işlemler


İade ettiğiniz ürün/ürünlerin tutarı, ilgili ürünler İade koşullarına uygun şekilde mağaza tarafından teslim alındıktan sonra ortalama 3 ila 10 iş günü içerisinde bankaya iade talebi olarak iletilir.



Önemli not : Tarafımızca yapılan işlem bankaya iade talebi göndermektir. Talebi alıp iade işleminin zamanında yapılması bankanın sorumluluğundadır. Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.



2) Banka tarafından yapılan işlemler;



Kredi kartlarına yapılan iadeler ortalama 3 ile 10 iş gününde,


Debit/Banka kartlarına yapılan iadeler ortalama 7 ile 30 iş gününde,


Havale/Compay siparişlerin iadesi ortalama 7 ile 30 iş günü içerisinde hesabınıza yansır




Mağazadan aldığım ürün arızalı/hasarlı çıktı ne yapmalıyım ?

Ürünü satın aldığınız mağazaya götürüp inceleme kaydı açtırmanız gereklidir. 

Sportive Mağazalar Arıza İnceleme Kaydı Süreci

1) Garanti süresi kapsamında bulunan arızalı ürününüzü, ürünü satın almış olduğunuz mağazaya fiş veya faturası ile birlikte götürünüz.

* Arıza işleminin yapılabilmesi için fiş veya faturanızın ibraz edilmesi zorunludur.

2) Mağazaya teslim edilen arızalı ürün markanın Arıza İnceleme Departmanı’na sevk edilir.

* Nike, Adidas, Asics, Converse vb. marka ürünlerde karşılaştığınız arızalarda, arıza işlemleriniz firmaların yetkili arıza inceleme departmanları tarafından yapılmaktadır.

3) Bu süreç 30 iş gününü bulabilir.

*Bu süre içinde arıza sonucu bildirilmemektedir.

4) Arızalı ürünlerde arıza kabul edilmesi durumunda tarafınıza mağaza tarafından ürün tutarı kadar hediye çeki düzenlenir.

* Adidas marka ürünlerde, Adidas tarafından ‘’Hediye Çeki’’ düzenlenecektir. Hediye çekinizi Sportive mağazası ile iletişime geçerek, hazır olduğunda teslim alabilirsiniz. Teslim aldıktan sonra Türkiye’deki tüm Adidas Mağazalarında kullanabilirsiniz.

5) Markanın Arıza İnceleme Birimi tarafından arızanın kabul edilmemesi durumunda ürünü mağazadan teslim ettiğiniz şekilde geri alabilirsiniz.

Ürün Favorilerinize Eklendi

Ürün favoriler listenize eklendi, Favorilerim menüsünden görüntüleyebilirsiniz.