1

Sipariş ve Teslimat

  • Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl Takip Ederim? (Popüler)

    Siparişlerinizin durumunu ve kargo takip numarasını Sportive.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz.

    Sipariş Durum Bilgilendirmeleri
    Siparişinizin durumu;
    ‘’Ödeme İnceleniyor’’ ise sipariş kaydınız alınmıştır. Ödemenizin bankanız tarafından onaylanması beklenmektedir. Bu süreç yaklaşık 45 dk. alabilmektedir. Ödemenizin onaylanmasının ardından siparişiniz işleme alınacaktır.
    ‘’Ödeme Onaylandı’’ ise siparişinizin ödemesi onaylanmıştır. Ürünlerinizin, ortalama 3-5 iş günü içerisinde tedarik edilerek kargoya verileceği anlamına gelir. Siparişinizdeki ürünlerin tamamı ‘’Hızlı Gönderi’’ etiketli ise 48 saat (2 iş günü) içerisinde kargoya verilir.
    ‘’Hazırlanıyor’’ ise siparişinizdeki ürünlerin tedarik süreci başlamıştır. Ürünleriniz ortalama 3-5 iş günü içerisinde tedarik edilerek kargoya verilir. Siparişinizdeki ürünlerin tamamı ‘’Hızlı Gönderi’’ etiketli ise 48 saat (2 iş günü) içerisinde kargoya verilir.
    ‘’Kargoya verilmek üzere hazır-Hazırlandı’’ ise siparişinizin faturası oluşturulmuş, ürünleriniz paketlenmiş ve kargoya verilmek üzere hazırdır.
    ‘’Kargoya Verildi’’ ise sipariş aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilmiştir.
    ‘’Teslim Edildi’’ ise siparişiniz alıcı olarak ilettiğiniz kişiye teslim edilmiştir.

    Hızlı Gönderi siparişleri için önemli Not: Cuma günü öğleden sonra verdiğiniz siparişler (kargonun hafta sonu teslimat yapmamasından ötürü) Pazartesi ya da en geç Salı günü kargoya verilir.

    Siparişinizin durumu ile ilgili ayrıntılar e-posta hesabınıza ve cep telefonunuza sms ile gönderilecektir.

  • Siparişimi iptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim? (Popüler)

    İptal, iade, değişim ile ilgili tüm sorularınızı iade ve değişim konu başlığımızda bulabilirsiniz. Detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz.

  • Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım? (Popüler)

    Bu tür bir durumla karşılaştığınızda öncelikle sipariş paketinizin açılmamış olduğundan emin olun. Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa Sportive.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesine tıklayarak ilgili siparişinize ait iade formunu doldurarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

  • Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir?

    Mng Kargo anlaşmalı kargo şirketimizdir.

  • Siparişim başkasına teslim edilebilir mi?

    Alıcının adreste olmaması durumunda, bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra kargo görevlisi tarafından teslimat yapılabilir.

  • Kargo firması beni adresimde bulamazsa/kapıyı duymadıysam/kağıt bırakıp gittilerse ne olur?

    Kargo firması, çeşitli nedenlerden dolayı adresinize teslimat yapamadığı durumlarda kargonuzu şubeden teslim almanızı talep edebilmektedir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasından bilgi alabilirsiniz. Şubeden de teslim alamazsanız kargonuz tarafımıza iade gelir ve iade süreciniz başlar. Ürünleri yeniden isterseniz yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

  • Sipariş teslim adresini değiştirebilir miyim? (Popüler)

    Siparişiniz ‘’Hazırlanıyor’’ durumunda ise teslimat adresini değiştirebilirsiniz.  Adres değişikliği talebinizi 0850 222 09 49 no’lu Çağrı Merkezimize iletmeniz gerekmektedir. Sipariş durumu ‘’Hazırlandı-Kargoya verilmek üzere hazır’’ veya ‘’Kargoya verildi’’ olan siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.

  • Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?

    Sportive.com.tr üzerinden şimdilik yurt dışına teslimat yapılmamaktadır.

  • Kargoya teslim edilen siparişimin durumunu nasıl görebilirim? (Popüler)

    Siparişlerinizin tüm aşamasını “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ise, size e-posta ve sms yoluyla gönderilecek olan kargo takip numarasıyla kargonuzun nerede olduğunu kargo firmasının web sitesi üzerinden online olarak takip edebilirsiniz.

  • Aldığım ürün hangi saatler arasında teslim edilecek?

    Siparişiniz kargo tarafından resmi tatiller hariç iş günlerinde 09:00 – 18:00 saatleri arasında teslim edilmektedir. Kargolar tarafından hafta sonu teslimat yapılmamaktadır.

  • Ürün fiyatlarına KDV dâhil midir?

    Her ürünün satış fiyatına KDV dâhildir.

  • Siparişimi hediye paketi yapıp not ekleyebilir miyim?

    Siparişleriniz için hediye paketi ve not uygulamamız maalesef bulunmamaktadır.

2

ÜYELİK İŞLEMLERİ

  • Sportive.com.tr’ye nasıl üye olabilirim?

    Sportive.com.tr’nin sağ üst köşesinde bulunan “Üye Ol” linkine tıklayarak formu doldurmanız yeterlidir. vet sportive.com.tr’ye üye olmak kolay ve ücretsizdir.

  • Üyelik ücretli mi?

    Sportive.com.tr’ye üyelik tamamen ücretsizdir.

  • Üyeliğim hemen aktif olur mu?

    Üyelik formunu doldurduktan sonra üyeliğiniz anında aktif edilecektir. Üyeliğinizi yaparken geçerli bir e-posta adresi girmeniz gereklidir. Aksi halde bilgilendirme e-postaları alamaz ve sipariş takibi yapamazsınız.

  • Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

    Üyelik iptali için destek@sportive.com.tr adresine e-posta atmanız yeterlidir.

3

BİZE ULAŞIN

  • İletişim bilgileriniz nedir?

    Daha hızlı çözüm alabilmeniz için E-Posta: destek@sportive.com.tr
    Çağrı Merkezi: 0850 222 09 49
    >Önemli not: Çağrı Merkezini aramadan önce işlemlerinizin daha hızlı yapılabilmesi için Sipariş Numaranızı önceden hazırlayınız.

  • Sportive ile ilgili öneri ve şikâyetlerimi nasıl iletebilirim?

    Tüm soru, öneri, istek ve şikâyetlerinizi destek@sportive.com.tr iletebilirsiniz.

4

SPORTİVE HAKKINDA

  • Sportive Kimdir?

    Sportive, Türkiye’nin önemli spor malzemeleri satıcılarından biri olan Toksöz Spor Malzemeleri AŞ.’nin perakende markasıdır. Ülke çapında 11 farklı şehirde 36 mağazası bulunan bünyesinde Dünyaca ünlü Nike, Adidas, Puma, Converse, Reebok, The North Face, Columbia, New Balance vb. yüzlerce farklı markanın on binlerce farklı ürününe ulaşabileceğiniz bir satış noktasıdır.

    Umbro, Head, O’neill, Mammut, Everlast, Arena ve Nike Aksesuar markalarının Türkiye Distribütörüdür. Onlarca farklı federasyona bağlı spor kulüplerinin malzeme tedarikçisi konumundadır. Farklı spor dallarında birçok spor takımı ve sporcunun sponsorluğunu üstlenmektedir.

  • Sportive.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli midir?

    Sportive.com.tr alışveriş tamamen güvenlidir. Online alışveriş sırasındaki tüm kişisel verileriniz uluslararası geçerliliği olan SSL sertifikasıyla korunmaktadır.

  • Sportive’de satılan ürünler orijinal midir?

    Sportive.com.tr’de satılan tüm ürünler orijinal marka garantisi altındadır.

  • Ayakkabı, Giyim, Aksesuar ürünleri garantili midir? Süresi ne kadardır?

    Sportive.com.tr’de satılan tüm ürünler 6 ay ay süreyle markaların garanti kapsamı altındadır. Ürünlerinizde, garanti süresi içerisinde oluşabilecek, üretim kaynaklı arıza durumlarında (kullanıcı hatası dışında) arıza inceleme sürecini başlatabilirsiniz.

    Sportive.com.tr Arıza İnceleme Süreci
    1) Garanti süresi kapsamında bulunan arızalı ürününüzü aşağıdaki adrese faturası ile birlikte gönderiniz.
    * Arıza işleminin yapılabilmesi için faturanızın ibraz edilmesi zorunludur. Adres: Ekol Begonya Tesisleri Hastane Mahallesi İstanbul Caddesi No: 82 Hadımköy TR-34555 Arnavutköy İstanbul
    2) Tarafımıza ulaşan arızalı ürün markanın Arıza İnceleme Birimi’ne sevk edilir.
    * Nike, Adidas, Asics, Converse vb. marka ürünlerde karşılaştığınız arızalarda, arıza işlemleriniz firmaların yetkili arıza inceleme departmanları tarafından yapılmaktadır.
    3) Bu süreç minimum 21 iş gününü bulabilir.
    * Bu süre içinde arıza sonucu bildirilmemektedir.
    4) Arızalı ürünlerde arıza kabul edilmesi durumunda ürün tutarı ‘’Mağaza Kredisi’’ olarak üyelik hesabınıza tanımlanacaktır.
    * Adidas marka ürünlerde, Adidas tarafından ‘’Hediye Çeki’’ düzenlenerek siparişi vermiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Hediye çekinizi Türkiye’deki tüm Adidas Mağazalarında kullanabilirsiniz.
    5) Markanın Arıza İnceleme Birimi tarafından arızanın kabul edilmemesi durumunda ürün tarafınıza geri gönderilecektir.

    Sportive Mağazalar Arıza İnceleme Süreci
    1) Garanti süresi kapsamında bulunan arızalı ürününüzü, ürünü satın almış olduğunuz mağazaya fiş veya faturası ile birlikte götürünüz.
    * Arıza işleminin yapılabilmesi için fiş veya faturanızın ibraz edilmesi zorunludur.
    2) Mağazaya teslim edilen arızalı ürün markanın Arıza İnceleme Departmanı’na sevk edilir.
    * Nike, Adidas, Asics, Converse vb. marka ürünlerde karşılaştığınız arızalarda, arıza işlemleriniz firmaların yetkili arıza inceleme departmanları tarafından yapılmaktadır.
    3) Bu süreç minimum 21 iş gününü bulabilir.
    *Bu süre içinde arıza sonucu bildirilmemektedir.
    4) Arızalı ürünlerde arıza kabul edilmesi durumunda tarafınıza mağaza tarafından ürün tutarı kadar hediye çeki düzenlenir. Hediye çekinizi mağaza ile iletişime geçerek, hazır olduğunda teslim alabilirsiniz.
    * Adidas marka ürünlerde, Adidas tarafından ‘’Hediye Çeki’’ düzenlenecektir. Hediye çekinizi Sportive mağazası ile iletişime geçerek, hazır olduğunda teslim alabilirsiniz. Teslim aldıktan sonra Türkiye’deki tüm Adidas Mağazalarında kullanabilirsiniz.
    5) Markanın Arıza İnceleme Birimi tarafından arızanın kabul edilmemesi durumunda ürünü mağazadan teslim ettiğiniz şekilde geri alabilirsiniz.

5

HIZLI GÖNDERİ

  • Hızlı gönderi nedir?

    En geç 2 iş günü içerisinde kargoya verileceği taahhüt edilen ürünleri gösteren bir etikettir. Siparişlerin 2 iş günü gönderim kuralına uyması için hafta içi en geç saat 12.00’den önce verilmiş olması ve sipariş içerisinde “Hızlı Gönderi” ibaresi dışında ürün bulunmaması gerekmektedir.

  • Hızlı gönderi hizmetine ekstra ücret alınır mı?

    "Hızlı Gönderi" işlemi için ekstra hiç bir ücret talep edilmez.

6

IPTAL İŞLEMLERİ

  • Siparişimi iptal edebilir miyim? Nasıl iptal edebilirim?

    Sportive.com.tr üzerinden verdiğiniz siparişi iptal etmek için öncelikte sitemizin "Hesabım" bölümünde sekmesinde ilgili siparişe ait iptal formunu doldurunuz. (İptal formuna ulaşmak için tıklayınız.)

7

DEĞİŞİM & İADE İŞLEMLERİ

  • Siparişimi iade edebilir miyim?

    Sportive.com.tr üzerinden aldığınız tüm ürünleri yasal süre olan 14 gün içerisinde İade Koşullarına uygun olarak iade edebilirsiniz. İade işlemleri için tıklayınız.

  • Hangi ürünleri iade edebilirim?

    Sportive.com.tr’den satın aldığınız tüm ürünleri Değişim / İade koşullarına uygun olacak şekilde 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

  • Kaç gün içinde ürünlerimi iade edebilirim?

    Sportive.com.tr üzerinden satın aldığınız tüm ürünleri yasal süre olan 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

  • İademi hangi adrese göndereceğim?

    Ürünlerinizi teslim aldığınız kargo şirketinin en yakın şubesine, "Sportive" veya "Toksöz Spor" adına iade etmek istediğinizi belirttiğinizde ürünleriniz aşağıdaki adrese gönderilecektir.
    İade adresi: Ekol Begonya Tesisleri Hastane Mahallesi İstanbul Caddesi No: 82 Hadımköy TR-34555 Arnavutköy İstanbul

  • Ürünlerimi iade ederken kargo ücretini ben mi ödeyeceğim?

    Yaptığınız Değişim/İade işlemlerinde kargo ücreti Sportive.com.tr tarafından karşılanacaktır. Sizin ayrıca bir ücret ödemenize gerek yoktur. Bu kural yalnızca anlaşmalı kargo şirketimiz için geçerlidir.

  • Ürün bedelinin iadesi ne kadar sürede yapılır?

    İade işlemleri 2 aşamalıdır.
    1) Sportive işlemleri
    2) Banka işlemleri

    1) Sportive tarafından yapılan işlemler İade ettiğiniz ürün/ürünlerin tutarı, ilgili ürünler Değişim/İade koşullarına uygun şekilde tarafımızca teslim alındıktan sonra ortalama 3 ila 10 iş günü içerisinde bankaya iade talebi olarak iletilir. Önemli not: Tarafımızca yapılan işlem bankaya iade talebi göndermektir. Talebi alıp iade işleminin zamanında yapılması bankanın sorumluluğundadır. Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.

    2) Banka tarafından yapılan işlemler
    Kredi kartlarına yapılan iadeler ortalama 3 iş gününde,
    Banka kartlarına yapılan iadeler ortalama 10 iş gününde,
    Kapıda Ödemeli siparişlerin iadesi ortalama 10 iş gününde,
    Havale/Compay siparişlerin iadesi ortalama 10 iş günü içerisinde hesabınıza yansır.
    Önemli not: Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.

  • Taksitli ödeme seçeneğiyle aldığım ürünün iadesi nasıl yapılır?

    Taksitli alışverişlerin iadesi bankalar tarafından her ay çekilen taksit tutarının geri yatırılması şeklinde yapılmaktadır. Taksitli ödemelerin iadesi de taksitli olmaktadır.

  • İade tutarımı, para iadesi yerine Mağaza Kredisi olarak alabilir miyim?

    İade ettiğiniz ürünün tutarını Sportive hesabınıza "Mağaza Kredisi" olarak tanımlatabilirsiniz.

  • Sportive.com.tr’den almış olduğum ürünü, mağazalarınıza iade edebilir miyim?

    Sportive.com.tr’den almış olduğunuz ürün/ürünlere yalnızca Sportive.com.tr üzerinden değişim ve iade işlemi yapabilirsiniz.

  • Mağaza kredimi farklı bir hediye çeki/kupon kodu ile birlikte kullanabilir miyim?

    Evet. Kullanabilirsiniz.

  • Mağaza Kredisi kullanarak verdiğim siparişi iade etmek istiyorum. Mağaza kredimi tekrar kullanabilir miyim?

    Evet. Kullanabilirsiniz.

  • Mağaza kredimi paraya çevirebilir miyim?

    Mağaza kredinizi para/nakite çevirmeniz mümkün değildir.

  • Kapıda Ödeme ile yaptığım alışverişlerin iade tutarını nasıl alabilirim?

    Kapıda ödemeli siparişlerinizin iade tutarı, iade formunda belirttiğiniz talebe göre banka hesabınıza ya da Sportive hesabınıza "Mağaza Kredisi" olarak yüklenecektir.

  • Kapıda Ödemeli siparişlerde kargo ve hizmet bedeli tutarını iade alabilir miyim?

    Kapıda ödemeli siparişlerde kargo ve hizmet bedeli kargo firması tarafından tahsil edildiği için, nakit olarak hesabınıza havale/eft yapılamamaktadır. İade formunuzda iade tutarı seçenekleri arasında "Mağaza Kredisi" seçeneğini tercih etmeniz durumunda kargo + kapıda ödeme hizmet bedeli tutarları Sportive Mağaza Kredisi hesabınıza tanımlanacaktır.

8

ÖDEME YÖNTEMLERİ

  • Ödeme seçenekleriniz nelerdir?

    Visa, MasterCard ya da American Express kredi kartları, banka/debit kartları veya bankanıza bağlı bir sanal kart ile alışveriş yapabilirsiniz. Ayrıca kapıda nakit ödeme, kapıda kredi kartı ile ödeme, Compay ile Havaleli ödeme ve GarantiPay ile ödeme seçeneklerimiz bulunmaktadır.

  • Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

    Sportive.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerinizi 12 aya kadar taksitlendirebilirsiniz. Aşağıda belirtilen banka & kartlara 4 taksite kadar vade farksız alışveriş imkânı sağlamaktayız.

    Taksit Uygulanabilen Banka & Kartlar Listesi
    - Yapı Kredi Bankası: Worldcard
    - İş Bankası ve Ziraat Bankası: Maximum Kart
    - TEB: Worldcard, Bonus Kart
    - Garanti Bankası: Bonus Kart
    - Garanti Bankası: Shop & Miles Kart
    - Deniz Bank: Bonus Kart
    - QNB Finans Bank: Card Finans
    - Akbank: Axess ve Wings Kart
    - Halk Bank: Paraf Kart

  • PayU güvenli ödeme Sistemi nedir?

    Sportive.com.tr üzerinden "Kredi / Banka Kartı" ve "ComPay/Havale" seçimi ile yapılan tüm alışverişler PayU Güvenli Ödeme Sistemi üzerinden geçer.

    PayU, 17 Farklı ülkede, 20.000’den fazla işletmenin kullandığı güvenli bir ödeme aracıdır.
    Master ve Visa Card tarafından onaylanmış, yüksek güvenlikli bir ödeme sistemidir. Türkiye’de ayrıca Bankalar Arası Kart Merkezi (BKM) tarafından onaylanmıştır.
    Detaylı bilgi için : https://www.payu.com.tr/payu-hakkında

  • Alışverişlerimde banka (debit) kartı kullanabilir miyim?

    Anlaşmalı olduğumuz bankalara ait banka/debit kartlarıyla alışveriş yapabilirsiniz.
    Güvenlidir. Banka kartı / debit kart ile alışverişlerinizi, 3D Secure sistemi ile güvenli olarak yapabilirsiniz.

  • Banka (debit) kart ile alışverişlerde taksit yapabilir miyim?

    Banka kartı / debit kart ile alışverişlerde taksit seçeneği yoktur. Peşin ödeme yapılmaktadır.

  • Banka (debit) kart ile alışverişlerde iade süreci nasıl gerçekleşmektedir?

    Banka kartı / debit kart ile yapılan alışverişlerin iadelerinde, tutarın hesabınıza yansıma süresi bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. Sportive tarafından iade işlemi tamamlandıktan sonra iade tutarının hesabınıza yansıması 10 iş gününü bulabilmektedir.
    Önemli not: Geciken iadeleriniz için https://www.payu.com.tr/iletisim adresinden PayU Ödeme Sistemleri ile ya da bankanızla iletişime geçebilirsiniz.

  • Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

    Ödeme sayfasına geldikten sonra ödeme seçeneklerinden, "Compay/Havale" yi seçerek havaleli sipariş oluşturabilirsiniz.

    *Compay nedir?
    Havaleli siparişler için bankalarla anlaşmalı olan güvenli ve hızlı bir ödeme yöntemidir. Detayları için web sitesini ziyaret edebilirsiniz. https://www.compay.com.tr/compay-nedir-turkiyenin-yeni-hesaptan-odeme-yontemi/ *ComPay Havaleden Geçerli Bankalar Listesi
    Akbank

  • Kredi kartımdaki puanlarımı kullanabilir miyim?

    Garanti Bankası Bonus Kart bonuslarınızı Sportive.com.tr'de yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.

  • "Kart Bilgilerimi Sakla" özelliği nedir?

    Sportive.com.tr üzerinden yapacağınız alışverişlerde her seferinde kart bilgilerinizi tekrar tekrar girmenize gerek kalmadan alışveriş yapmanızı sağlayan güvenli kart saklama fonksiyonudur.

  • Kart Bilgilerimi Nasıl Koruyorsunuz?

    Uluslararası geçerliliği olan PayU güvenlik sertifikaları ve özel şifreleme yöntemleriyle saklanmaktadır. Detaylar için PayU sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

9

KAPIDA ÖDEME

  • Kapıda ödeme yapabilir miyim?

    Yapabilirsiniz. 1.000 TL’ye kadar vereceğiniz siparişlerde kapıda ödeme seçeneği bulunmaktadır.
    1) Ödeme sayfasında kapıda ödeme seçeneğini seçiniz.
    2) Doğrulama için cep telefonu numaranızı giriniz.
    3) Cep telefonu numaranızı girdikten sonra ‘’Doğrulama Kodu Gönder’’e tıklayınız.
    4) Cep telefonunuza gelen 4 haneli güvenlik kodunu yazınız ve onayla butonuna basınız.

  • Kapıda ödeme için ayrıca bir ücret ödeyecek miyim?

    Kargo ücretinden ayrı olarak, Kapıda Ödeme hizmet bedeli 10,00 TL’dir.

  • Kapıda ödeme hizmet bedelini iade alabilir miyim?

    Kapıda ödeme hizmet bedeli, kargo firmasına ödenen bir tutar olduğundan ötürü nakit iadesi yasal olarak banka hesabınıza yapılamamaktadır. Ancak;
    Kapıda ödemeli siparişlerinizin iade tutarının banka hesabınız yerine "Sportive Mağaza Kredisi" hesabınıza yüklenmesini talep ederseniz, kargo bedeli + kapıda ödeme hizmet bedeli tutarları da hesabınıza yüklenecektir.
    *Sportive Mağaza Kredisi kullanımı bu anlamda daha avantajlıdır.

  • Kapıda ödeme ile yaptığım alışverişlerde, iade ettiğim ürünler için ödediğim tutarı nasıl geri alırım?

    Kapıda Ödemeli olarak vermiş olduğunuz siparişlerinizde, iade ettiğiniz ürünlerin tutarı, "Hesabım" bölümünde "Banka Hesap Bilgilerim" sekmesi içerisine gireceğiniz IBAN ve Hesap bilgilerinize ortalama 10 iş günü içerisinde gönderilir.

    Önemli Not: Özellikle "IBAN" ya da diğer banka hesap bilgilerinizi yanlış girmeniz durumunda iade tutarınız hesabınıza yansımaz. Bu durumda, öncelikle lütfen banka hesap bilgilerinizin doğruluğunu kontrol ediniz ve "Banka Hesap Bilgileri" formunuzu güncelleyiniz. Formu güncellediğinize dair bilgilendirmeyi destek@sportive.com.tr adresine gönderebilirsiniz.

  • Kapıda ödeme hizmetini hangi kargo şirketi vermektedir?

    Kapıda ödeme hizmeti Aras Kargo ile verilmektedir.

  • Kapıda kredi kartı ile yaptığım ödemelerde taksitli alışveriş yapabilir miyim?

    Kapıda ödemelerde, sadece Türkiye İş Bankası kredi kartları ile taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

10

KAMPANYA KOŞULLARI

  • Kampanyaların genel koşulları nelerdir?

    Ürünlerin tamamını ya da bir kısmını iade ettiğiniz durumlarda;
    Ücretsiz kargo kampanyası veya indirimli ürün kampanyasında, kampanya koşullarını sağlayan asgari tutarın altına düşülmesi halinde, yararlanılan kampanyadaki kargo bedeli veya indirimli ürünlerin tarafımızca tahsil edilmemiş tutarı, iade edilecek tutardan düşülecektir. İade durumlarınızda ayrıca; alışveriş sebebi ile kazanılmış indirim kodu, hediye çeki iptal edilir, promosyon ürün de iade alınır. Kullanılmış hediye çeki vb. tutarlar iade edilecek tutardan düşülecektir.
    Bu şartlar, cayma hakkının kullanıldığı hallerin yanı sıra, ayıplı ürünler hariç ürün bedeli iadesinin söz konusu olduğu diğer tüm sipariş iptali hallerinde de aynı şekilde uygulanır.

11

MAĞAZA KREDİSİ & HEDİYE ÇEKİ / İNDİRİM / KUPON

  • Mağaza Kredisi Nedir?

    - Sportive.com.tr üzerinden yaptığınız alışverişlerde iade ettiğiniz ürün/ürünlerin bedelini Mağaza Kredisi olarak hesabınıza tanımlatabilirsiniz.
    - Mağaza kredisi para yerine geçen bir ödeme türüdür.
    - 1 Mağaza kredisi 1 TL’ye eşittir.
    - Yalnızca Sportive.com.tr üzerinde geçerlidir.
    - Mağaza kredileri paraya çevrilemez.

  • Mağaza Kredimi nasıl görüntüleyebilirim?

    Mağaza kredi bakiyenize üye girişi yaptıktan sonra bölümünden "Mağaza Kredisi" sekmesinden ulaşabilirsiniz.

  • Mağaza Kredimi nasıl kullanabilirim?

    Bakiyeniz var ise; sipariş verirken ödeme aşamasında ‘’Mağaza kredimi kullan’’ seçeneğine tıklayarak mağaza kredinizi kullanabilirsiniz.

    Sipariş tutarının mağaza kredinizden yüksek olduğu durumda;
    - Mağaza kredi bakiyenizin tamamı sipariş tutarınızdan düşecektir. Kalan sipariş tutarını diğer ödeme yöntemleri ile ödeyebilirsiniz.
    Sipariş tutarının mağaza kredinizden düşük olduğu durumda;
    - Mağaza kredinizin, sipariş tutarı kadar olan kısmı mağaza kredisi bakiyenizden düşecektir. Farklı bir ödeme yöntemi kullanmanıza gerek yoktur. Kalan mağaza kredisi bakiyenizi ise daha sonra vereceğiniz farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.

  • İndirim Kuponu (Hediye Çeki) Nedir?

    İndirim kuponu (Hediye Çeki), farklı platformlar üzerinden basılı ya da dijital formatta sahip olabileceğiniz (Hediye Çeki/İndirim/Kupon) kodlarıdır.

  • İndirim Kuponumu (Hediye Çekimi) nasıl kullanabilirim?

    İndirim kuponunuz var ise; sipariş verirken ödeme aşamasında "İndirim kuponu kullanın" seçeneğine tıkladıktan sonra, "Kupon kodunu girin" bölümüne Hediye Çeki/İndirim Kuponu üzerindeki kodu giriniz.

    Sipariş tutarının indirim kuponu (hediye çeki) tutarınızdan yüksek olduğu durumda;
    - İndirim kuponu (hediye çeki) tutarınızın tamamı sipariş tutarınızdan düşecektir. Kalan sipariş tutarını diğer ödeme yöntemleri ile ödeyebilirsiniz.
    Sipariş tutarının indirim kuponu (hediye çeki) tutarınızdan düşük olduğu durumda;
    - Kullanım esnasında sistem uyarı verecektir. İndirim kuponu (hediye çeki) tutarınız, sipariş tutarınızdan yüksek ise kupon kodları kullanılamaz. Bu durumda sepet tutarınızın, indirim kuponu (hediye çeki) tutarından yüksek olmasına dikkat ediniz.

  • İndirim Kuponu (Hediye Çeki) kullanarak yaptığım alışverişimi iptal ya da iade talep edebilir miyim?

    Hediye çeki ile yaptığınız alışverişlerinizi tamamen iptal ya da iade edebilirsiniz. Hediye çeki kullanarak yaptığınız alışverişlerde, kısmi iptal yapılamaz.

    Hediye çeki kullanarak yaptığınız alışverişlerde, siparişin tamamının iptali durumunda, Hediye Çekiniz Sportive.com.tr’de kullanılmak üzere yeniden aktif olur.
    Hediye çeki haricinde arta kalan tutar, ödeme yaptığınız kanal (Kredi/Banka Kartı, ComPay/Havale, Mağaza Kredisi) aracılığı ile tarafınıza iade olur.

    Hediye çeki kullanarak yaptığınız alışverişlerde, ürünlerin iadesi durumunda, iade edilen ürün/ürünlerin tutarı Sportive.com.tr’de kullanılmak üzere "Mağaza Kredisi" olarak üyelik hesabınıza tanımlanır.
    Hediye çeki haricinde arta kalan tutar, ödeme yaptığınız kanal (Kredi/Banka Kartı, ComPay/Havale, Kapıda Ödeme, Mağaza Kredisi) aracılığı ile tarafınıza iade olur.

    Önemli not: Hediye çeki tutarı para yerine geçmez. Para iadesi olarak hesabınıza gönderilmez.

  • İndirim Kuponumu (Hediye çekimi) parçalı olarak kullanabilir miyim?

    Hediye çekleri parçalı kullanılamaz. Hediye çekinizi tek seferde kullanabilirsiniz.
    Hediye çekleriniz farklı promosyon ve kampanyalar ile birleştirilemez. Her alışverişte yalnızca 1 adet hediye çeki kullanılabilir.
    Önemli Not: İndirim kuponu (hediye çeki) tutarınız, sipariş tutarınızdan yüksek ise kupon kodları kullanılamaz.

12

FATURA İŞLEMLERİ

  • Faturam (E-Arşiv Faturası) nasıl gönderilecek?

    Gelir İdaresi Başkanlığının 01 Ocak 2016 tarihli 4173 sayılı genelgesi doğrultusunda internet üzerinden yapılan tüm siparişlerin faturası elektronik ortamda gönderilmektedir. (E-Arşiv Faturası) Sipariş verirken girdiğiniz e-posta adresinize faturanız gönderilecektir. Faturanızın çıktısı sipariş ile birlikte gelen koli/poşet üzerinde tarafınıza ulaşacaktır.

  • "E-Arşiv Faturam Ulaşmadı." Ne yapabilirim?

    Faturanızın herhangi bir nedenle tarafınıza ulaşmaması durumunda destek@sportive.com.tr e-posta adresine ‘’Sipariş numarası’’ bilginizi ekleyerek e-posta göndermeniz yeterli olacaktır. E-Arşiv Faturanız, verdiğiniz e-posta adresi doğru ise tarafınıza yeniden gönderilecektir.

  • Kurumsal Fatura nedir?

    Kurumsal fatura talebi olan müşterilerimiz için düzenlediğimiz fatura türüdür. Kurumsal fatura talebinde bulunan müşterilerimiz, sipariş aşamasında ‘’Yeni Fatura Adresi Ekle’’ bölümüne tıklayarak üst menüden ‘’Kurumsal’’ seçeneğini işaretleyip fatura bilgilerini düzenlemelidir.
    Önemli Not: Kurumsal fatura bilgileri girilirken "Vergi Dairesi" ve "Vergi No" alanlarının eksiksiz ve doğru şekilde girilmesi gerekmektedir. Şahıs şirketleri için Vergi No = T.C Kimlik numarasıdır.

  • "E-Fatura Mükellefiyim. Sitenizden yaptığım alışverişlerde E-Fatura alabilir miyim?"

    E-Fatura mükellefi olan müşterilerimize E-fatura gönderilmektedir. E-Fatura talebinde bulunan müşterilerimiz, sipariş aşamasında "Yeni Fatura Adresi Ekle" bölümüne tıklayarak üst menüden "Kurumsal" seçeneğini işaretleyip fatura bilgilerini düzenlemelidir. Eğer E-Fatura mükellefi iseniz sistem otomatik olarak E-Faturanızı şirketinize yollayacaktır.

13

MAĞAZALAR HAKKINDA

  • Nerelerde mağazanız var? Mağaza iletişim bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

    Sportive Mağazalarımızın tümünün adres ve telefon bilgilerine ilgili sayfadan erişebilirsiniz.

  • Mağazalar hakkında öneri ve şikâyetlerimi nasıl iletebilirim?

    Tüm öneri ve şikayetlerinizi (iletişim bilgilerinizi ekleyerek) destek@sportive.com.tr e-posta adresine ya da 0850 222 09 49 numaralı çağrı merkezimize iletebilirsiniz.

  • Mağazadan aldığım ürünü iade edebilir miyim? Ya da ürünü değiştirebilir miyim?

    Sportive mağazalarından satın aldığınız ürünleri, müşteri memnuniyeti çerçevesinde yine aynı mağazalar üzerinden fiş ve faturanın ibraz edilmesi kaydıyla iade edebilir ya da değiştirebilirsiniz. Önemli Not: Ürünlerin iade ya da değişimi için onay kararı tamamen Sportive değişim ve iade koşullarına bağlı olarak verilmektedir. Değişim ve iadelerde fatura veya fiş ibrazı zorunludur. Fatura veya fiş ibraz edilemediği durumlarda işlem yapılamamaktadır.

  • Mağazadan iade ettiğim ürünün ücreti ne zaman hesabıma geçer?

    İade işlemleri 2 aşamalıdır. 1) Sportive işlemleri 2) Banka işlemleri

    1) Sportive tarafından yapılan işlemler
    İade ettiğiniz ürün/ürünlerin tutarı, ilgili ürünler Değişim/İade koşullarına uygun şekilde mağaza tarafından teslim alındıktan sonra ortalama 3 ila 10 iş günü içerisinde bankaya iade talebi olarak iletilir.
    Önemli not: Tarafımızca yapılan işlem bankaya iade talebi göndermektir. Talebi alıp iade işleminin zamanında yapılması bankanın sorumluluğundadır. Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.

    2) Banka tarafından yapılan işlemler
    Kredi kartlarına yapılan iadeler ortalama 3 iş gününde,
    Banka kartlarına yapılan iadeler ortalama 10 iş gününde,
    Nakit ödenen alışverişlerin iadesi ortalama 10 iş günü içerisinde hesabınıza yansır.
    Önemli not: Gecikme durumlarında lütfen bankanız ile iletişime geçiniz.

  • Mağazadan aldığım ürün arızalı/hasarlı çıktı ne yapmalıyım?

    Ürünü satın aldığınız mağazaya götürüp inceleme kaydı açtırmanız gereklidir.

    Sportive Mağazalar Arıza İnceleme Kaydı Süreci
    1) Garanti süresi kapsamında bulunan arızalı ürününüzü, ürünü satın almış olduğunuz mağazaya fiş veya faturası ile birlikte götürünüz.
    * Arıza işleminin yapılabilmesi için fiş veya faturanızın ibraz edilmesi zorunludur.
    2) Mağazaya teslim edilen arızalı ürün markanın Arıza İnceleme Departmanı’na sevk edilir.
    * Nike, Adidas, Asics, Converse vb. marka ürünlerde karşılaştığınız arızalarda, arıza işlemleriniz firmaların yetkili arıza inceleme departmanları tarafından yapılmaktadır.
    3) Bu süreç minimum 21 iş gününü bulabilir.
    *Bu süre içinde arıza sonucu bildirilmemektedir.
    4) Arızalı ürünlerde arıza kabul edilmesi durumunda tarafınıza mağaza tarafından ürün tutarı kadar hediye çeki düzenlenir. Hediye çekinizi mağaza ile iletişime geçerek, hazır olduğunda teslim alabilirsiniz.
    * Adidas marka ürünlerde, Adidas tarafından ‘’Hediye Çeki’’ düzenlenecektir. Hediye çekinizi Sportive mağazası ile iletişime geçerek, hazır olduğunda teslim alabilirsiniz. Teslim aldıktan sonra Türkiye’deki tüm Adidas Mağazalarında kullanabilirsiniz.
    5) Markanın Arıza İnceleme Birimi tarafından arızanın kabul edilmemesi durumunda ürünü mağazadan teslim ettiğiniz şekilde geri alabilirsiniz.