Satış Sözleşmesi
İş bu sözleşme 06.03.2011 tarih ve 27866 sayılı resmî gazetede yayınlanan Mesafeli Sözleşmelere dair Yönetmelik (“Yönetmelik”) gereği internet ve sair iletişim araçları üzerinden gerçekleştiren satışlar için sözleşme yapılması zorunluluğuna istinaden düzenlenmiş olup, bu sözleşmede boşluk bulunan hallerde Yönetmelik hükümleri öncelikli olarak uygulanacaktır.
MADDE 1- TARAFLAR
2.1 SATICI
Ünvanı | : | SPORTİVE SPOR MALZEMELERİ TİCARET AŞ (Sportive.com.tr) |
Mersis | : | 0849029692100022 |
Adresi | : | Suadiye Mahallesi Ayşe Çavuş Cad. No:3 Kadıköy İstanbul |
Telefon | : | 0850 222 09 49 |
Faks | : | 0850 221 23 23 |
E-posta adresi | : | destek@sportive.com.tr |
2.2 ALICI
Adı Soyadı | : | ................... |
Adres | : | ................... |
Telefon | : | ................... |
: | ................... | |
T.C. Kimlik Numarası : | ................... |
MADDE 2- KONU
Bu sözleşmenin konusu SATICI'nın www.sportive.com.tr adlı internet adresi üzerinden ya da sair iletişim araçları ile teşhir, ilan ve satışını yaptığı, nitelikleri ve satış fiyatı sözleşmede belirlenen ürünler ile ilgili olarak 4077 sayılı Tüketicilerin KorunmasıHakkındaki Kanun, ve ilgili Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini kapsamaktadır.
Madde 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
Elektronik ortamda alınan ürün/ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti aşağıda belirtildiği gibidir. Fatura edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak zorundadır. Aşağıda yer alan bilgiler doğru ve eksiksiz olmalıdır. Alıcı, bu bilgilerin doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlardan doğacak zararları tamamıyla karşılamayı ve ayrıca bu durumdan oluşabilecek her türlü sorumluluğu kabul eder. Satıcı gerekli gördüğü durumlarda, Alıcı’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. Satıcı siparişte sorun tespit ettiği durumlarda Alıcı’nın vermiş olduğu telefon, eposta ve posta adreslerinden Alıcı’ya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 15 (on beş) gün süreyle dondurur. Alıcı’nın bu süre zarfında Satıcı ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde Alıcı’dan herhangi bir cevap alınamazsa Satıcı, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.
MADDE 5 – SÖZLEŞME TARİHİ VE MÜCBİR SEBEPLER:
Sözleşme tarihi, Alıcı tarafından siparişin verildiği tarihidir. Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülmeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini imkansızlaştıran durumlar, mücbir sebep (Doğal afet, savaş, terör, ayaklanma, salgın hastalık,değişen mevzuat hükümleri, el koyma veya grev, lokavt, üretim ve iletişim tesislerinde önemli ölçüde arıza vb.) olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir. Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 30 (otuz) gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak fesih hakkı doğmuş olacaktır.
MADDE – 6 SATICI’NIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
6.1. Satıcı, 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri uyarınca sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir haller dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul beyan ve taahhüt eder.
6.2. 18 (on sekiz) yaşından küçük kişiler www.sportive.com.tr’den alışveriş yapamaz. Satıcı, Alıcı’nın sözleşmede belirttiği yaşının doğru olduğunu esas alacaktır. Ancak Alıcı’nın yaşını yanlış yazmasından dolayı Satıcı’ya hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.
6.3. http://www.sportive.com.tr den kredi kartı (Visa, Master Card, vs.) ya da banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. Sipariş tarihinden itibaren bir hafta içinde havalesi yapılmayan siparişler iptal edilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı ya da havalenin (EFT’nin) banka hesaplarına ulaştığı belirlenen andır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi müşteri hizmetleri ile görüşülmeden gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul edilmez.
MADDE – 7 ALICI’NIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
7.1. Alıcı, sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir sebepler dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.
7.2. Alıcı, sipariş vermekle birlikte iş sözleşme hükümlerini kabul etmiş sayıldığını ve sözleşmede belirtilen ödeme şekline uygun ödemeyi yapacağını kabul ve taahhüt eder.
7.3. Alıcı, http://www.sportive.com.tr internet sitesinden Satıcı’nın isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri , satışa konu malın temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı , ödeme sekli, teslimat koşulları ve masrafları vs. satışa konu mal ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı , şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık , anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul ve beyan eder.
7.4. Bir önceki maddeye bağlı olarak Alıcı, ürün sipariş ve ödeme koşullarının, ürün kullanım talimatlarının, olası durumlara karşı alınan tedbirlerin ve yapılan uyarıların olduğu www.sportive.com.tr sipariş/ödeme/kullanım prosedürü bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
7.5. Alıcı, aldığı ürünü iade etmek istemesi durumunda ürüne ve ambalajına zarar vermemeyi, iade anında fatura aslını iade etmeyi kabul ve taahhüt eder.
MADDE – 8 SİPARİŞ/ÖDEME PROSEDÜRÜ
8.1. SİPARİŞ
8.1.1. Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) Alıcı tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir.
8.1.2. Sipariş Onay maili gönderilmeden sevkiyat yapılmaz. Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler Alıcı’ya sözleşmede belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya birkaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse Alıcı’dan bankası ile görüşmesi istenebilir.
8.1.3. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı andır. İstisnai olarak haklı bir nedenle sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda Alıcı hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi durumunda Alıcı’ya eşit kalitede ve fiyatta başka bir mal gönderilebilir ya da Alıcı’nın arzusu ve seçimi doğrultusunda; yeni başka bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkması beklenebilir ve/veya sipariş iptal edilebilir.
8.1.4. Sözleşme konusu malın teslim yükümlülüğünün yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hâllerde Alıcı bu durumdan haberdar edilerek ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en geç on dört gün içinde kendisine iade edilerek sözleşme iptal edilir. Böyle bir durumda Alıcı’nın Satıcı’dan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır.
MADDE- 9 SEVKİYAT/TESLİMAT PROSEDÜRÜ
9.1. Sevkiyat: Sipariş onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo Şirketine verilir.
9.2. Teslimat: Ürün/ürünler Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo ile Alıcı’nın adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren 30 gündür.
9.3. Ürünler, kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.
9.4. Teslim edilen Satıcı’ya ait 2 adet faturanın alt kısmındaki iade bölümlerini eksiksiz ve doğru şekilde doldurduktan sonra imzalayarak bir nüshasını ürün ile Satıcı’ya göndermesi diğer nüshasını da uhdesinde tutması gerekmektedir.
9.5. Cayma kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı Alıcı , Satıcı’ya herhangi bir sorumluluk yükleyemez. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden Satıcı sorumlu değildir.
9.6. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler müşteriye ulaşmadıysa teslimat problemleri müşteri hizmetlerine destek@sportive.com.tr e-mail adresi kullanılmak sureti ile derhal bildirilmelidir.
9.7. Zarar görmüş paket durumunda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak kargo şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer kargo şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı Alıcı’da vardır.
9.8. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra kargo şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş sayılır. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Satıcı Müşteri hizmetlerine bildirilmelidir.
MADDE– 10 CAYMA HAKKINA İLİŞKİN PROSEDÜR
10.1.1. Tüketici malı teslim aldıktan sonra on dört gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Bu süre içerisinde kullanılmayan cayma hakkından, tüketici faydalanamaz.
10.1.2. Bu süre tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı günden itibaren başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
10.1.3. İade edilen ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli Satıcı tarafından karşılanır.
10.1.4. Alıcı’nın cayma hakkını kullanması halinde Satıcı, cayma bildirimini içeren faturanın ürünle kendisine ulaşmasından itibaren en geç on dört gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve varsa tüketiciyi borç altına sokan her türlü belgeyi tüketiciye hiçbir masraf yüklemeden iade edecektir.
10.1.5. Cayma hakkı kullanımı mümkün olan hallerde, ALICI, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan kanun gereği sorumludur. Buna göre, cayma tarihine kadarki süreçte Ürün'ün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya bozulma olursa ALICI cayma hakkını kaybedebilir; SATICI tarafından kabul edildiği hallerde, iade edilecek Ürün bedelinden değişiklik / bozulma kadar indirim yapılır.
10.1.6 GENEL İADE ŞARTLARI
ALICI ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri iade etmekle yükümlüdür. İadeler mutlaka Orijinal kutusu ya da ambalajı içinde yapılmalıdır. Orijinal kutusu/ambalajı zarar görmüş ya da kargo etiketi/bandı yapıştırılmış ürünlerin iadesi kabul edilmez.
10.1.8. AYAKKABI İADE / DEĞİŞİM ŞARTLARI
ALICI ayakkabıyı temiz bir zeminde denemelidir. Ayakkabının üzerinde bulunan etiket vs. ürün tipi belirtici unsurlara zarar vermemelidir. Ayakkabının kutusunu yırtılmamalı, tahrip edilmemeli ve kargo etiketi ya da kargo bandı yapıştırmamalıdır. Değişim/iade yapılacak ayakkabının kargo masrafları SATICI tarafından karşılanacaktır.
10.1.9. TEKSTİL İADE / DEĞİŞİM ÜRÜNLERİ ŞARTLARI
ALICI eşofman, t-shirt, sweat shirt, pantolon, mont vb. Tekstil ürünlerini dış ortamlarda denememiş olmalıdır. Ürünü kirletmemeli, makinede ya da elde yıkamamalı ve kuru temizleme yapmamalıdır. Ürününde makyaj ya da herhangi bir kozmetik malzemesi kalıntısı bulunmamalıdır.
10.1.10 Sehven alınan her ürün için de genel iade süresi 14 gündür. Bu süre içerisinde, Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. İade, orijinal ambalaj ile yapılmalıdır. Sehven alınan üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün Alıcı’ya teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi durumunda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.
10.2 Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler
10.2.1 27.11.2014 tarihli Resmî Gazetede yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin "cayma hakkının istisnaları" başlıklı 15. Madde hükümleri ve Taraflar arasında elektronik ortamda onaylanan mesafeli satış sözleşmesi çerçevesinde kullanılmamış ve Satıcı tarafından tekrar satışa arz edilebilir nitelikte olması şarttır. Alıcı aşağıdaki ürünlerde cayma hakkını kullanamayacaktır
- Kulak tıkacı,
- Bornoz ve havlular,
- Plaj Mayoları ve Şortları: Bikini: İki parçadan oluşan bir mayo tipi. Üst kısım ve alt kısım genellikle ayrıdır.
- Deniz Şortu: Plaj ve havuz kullanımında giyilen hafif şort
- İç giyim ürünleri,
- Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri,
- Yüzme Mayoları: Slip Mayo,
- Yüzme Mayosu (One Piece): Tek parça bir mayo, genellikle yüzme havuzlarında ve denizlerde tercih edilen temel mayo stili.
- Jammer Yarış Mayoları: Diz altına kadar uzanan yüzme mayosu.
- Carbon Yarış Mayoları,
- Wetsuit Yüzücü Mayoları.
- Bermuda Mayo: Erkekler için bir tür uzun yüzme şortu.
- Bikini Yüzme Mayosu (2 Parça) Yüzme aktiviteleri için tasarlanmış bikini stilindeki mayolar. Daha rahat ve destekleyici olabilirler.
- Rash Guard: UV koruma sağlayan ve vücudu güneşin zararlı ışınlarından koruyan mayo türü.
- Yüzücü Şortu: Erkekler için genellikle diz altına kadar uzanan, rahat yüzme şortları.
- Yüzme Taytı: Kadınlar için tasarlanmış, genellikle diz altına kadar uzanan yüzme taytı.
Alıcı aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacaktır: 10.2.2 Alıcı aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacaktır:
Alıcı aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacaktır: 10.2.2 Alıcı aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamayacaktır:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı’ nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile Alıcı’ ya anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, Alıcı’ nın onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
I-) Niteliği itibariyle iade/değişim yapılamayacak ürünler; kulak tıkaçları, sipariş üzerine özel üretilen formalar ve çoraplardır. Yüzücü malzemelerinde değişim/iade olabilmesi için ürünlerin havuz suyu, deniz suyu ile temas etmemiş olması gerekmektedir. Ürünlerin SATILABİLİR ÖZELLİĞİ kaybetmemesine özen gösterilmelidir.
MADDE 11- BEDEL İADESİ :
11.1. Ürün iadesi için, durum öncelikli olarak müşteri hizmetlerine iletilmelidir. Ürünün iade olarak gönderilme bilgisi, Alıcı tarafından Satıcı’ya iletilir. Bu görüşmeden sonra ürün iade ile ilgili bilgileri içeren fatura ile birlikte Satıcı adresine teslimatı yapan kargo şirketi kanalıyla Satıcı’ya ulaştırılmalıdır.
11.2. Satıcı’ya ulaşan iade ürün iş bu sözleşmede belirtilen koşulları sağladığı takdirde iade olarak kabul edilir, geri ödemesi de Alıcı kredi kartına/hesabına yapılır.
11.3. Ürün iade edilmeden bedel iadesi yapılmaz.
11.4. Satıcı tarafından Bedel iadesi, en geç 14 (ondört) gün içinde gerçekleştirilir.
11.5. Kredi Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır. Alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü şu şekilde uygulanacaktır: Alıcı ürünü kaç taksit ile satın alma talebini iletmiş ise, Banka Alıcı’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır.
11.6. Satıcı, bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Alıcı’nın kredi kartına iadesi durumunda konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına banka tarafından aktarılır. Alıcı’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1(bir) iade yansıyacak ve Alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
11.7. Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda Satıcı, banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği Alıcı’ya nakit para ile ödeme yapamaz. Üye işyeri yani Satıcı, bir iade işlemi söz konusu olduğunda ilgili yazılım aracılığı ile iadesini yapacak olup, üye işyeri yani Satıcı ilgili tutarı bankaya nakden veya mahsuben ödemekle yükümlü olduğundan yukarıda detayları belirtilen prosedür gereğince Alıcı’ya nakit olarak ödeme yapılamamaktadır.
11.8. Kredi kartına iade, Alıcı’nın bankaya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, banka tarafından yukarıdaki prosedür gereğince yapılacaktır.
MADDE – 12 GİZLİLİK
13.1. Alıcı tarafından iş bu sözleşmede belirtilen bilgiler ile ödeme yapmak amacı ile satıcıya bildirdiği bilgiler satıcı tarafından 3. şahıslarla paylaşılmayacaktır.
13.2. Satıcı bu bilgileri sadece idari/ yasal zorunluluğun mevcudiyeti çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her türlü adli soruşturma dahilinde satıcı kendisinden istenen bilgiyi elinde bulunduruyorsa ilgili makama sağlayabilir.
13.3. Kredi kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, kredi kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir.
13.4. Alıcıya ait e-posta adresi, posta adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca satıcı tarafından standart ürün teslim ve bilgilendirme prosedürleri için kullanılır.
13.5. Bazı dönemlerde kampanya bilgileri, yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri Alıcı’ya onayı sonrasında gönderilebilir.
MADDE – 13 UYUŞMAZLIK
Uyuşmazlık durumunda yetkili mahkeme ve icra daireleri işbu sözleşmenin uygulanmasından kaynaklanan uyuşmazlık halinde, Ticaret Bakanlığınca her yıl aralık ayında ilan edilen değere kadar tüketici hakem heyetleri ile Alıcı’nın veya Satıcı’nın yerleşim yerindeki tüketici mahkemeleri yetkilidir.
Madde-14 .BİLDİRİMLER VE DELİL SÖZLEŞMESİ
İşbu sözleşme tahtında taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, e-mail aracılığıyla yapılacaktır. Alıcı, işbu sözleşmeden doğabilecek ihtilaflarda satıcının ve SPORTİVE ’in resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin 6100 sayılı Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul ve taahhüt etmektedir.
Madde-15 .YÜRÜRLÜK
16 (on altı ) maddeden ibaret bu sözleşme, taraflarca okunarak, alıcı tarafından elektronik ortamda onaylandığı tarihte (“Yürürlük Tarihi”) akdedilmiş ve yürürlüğe girmiş sayılacaktır.
Siparişin gerçekleşmesi durumunda Alıcı işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.