Teslimat Koşulları

Sipariş ve Teslimat

Siparişim ne zaman teslim edilir? Nasıl Takip Ederim ?

Siparişlerinizin durumunu ve kargo takip numarasını Sportive.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesinden takip edebilirsiniz. Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız. Sipariş Takibi linkinden siparişi veririken kullandığınız e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı (mail adresinize önceden gönderilmiştir) yazarak sorgulayabilirsiniz. Alışveriş sepetinizde birden fazla ürün bulunuyorsa, siparişteki ürünler farklı mağazalarımızdan temin ediliyor olabiliceğinden, siparişiniz size birden fazla kargo ile ulaşabilecektir. Sipariş Durum Bilgilendirmeleri Siparişinizin durumu; ‘’Ödeme İnceleniyor’’ ise sipariş kaydınız alınmıştır. Ödemenizin bankanız tarafından onaylanması beklenmektedir. Bu süreç yaklaşık 45 dk. alabilmektedir. Ödemenizin onaylanmasının ardından siparişiniz işleme alınacaktır. ‘’Ödeme Onaylandı’’ ise siparişinizin ödemesi onaylanmıştır. Ürünlerinizin, en kısa sürede tedarik edilerek kargoya verileceği anlamına gelir. Siparişleriniz 48 Saat (2 İş Günü) içerisinde kargo verilecektir. ‘’Hazırlanıyor’’ ise siparişinizdeki ürünlerin tedarik süreci başlamıştır. Ürünleriniz en kısa sürede tedarik edilerek kargoya verilir. Siparişleriniz 48 Saat (2 İş Günü) içerisinde kargo verilecektir. ‘’Kargoya verilmek üzere hazır-Hazırlandı’’ ise siparişinizin faturası oluşturulmuş, ürünleriniz paketlenmiş ve kargoya verilmek üzere hazırdır. ‘’Kargoya Verildi’’ ise sipariş aşamasında tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilmiştir. ‘’Teslim Edildi’’ ise siparişiniz alıcı olarak ilettiğiniz kişiye teslim edilmiştir. Siparişinizin durumu ile ilgili ayrıntılar e-posta hesabınıza ve cep telefonunuza sms ile gönderilecektir.

Siparişimi iptal etmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Siparişinizi Hesabım>Siparişlerim bölümünden kargolanmak üzere hazırlanmaya başlanmadıysa (faturanız kesildi ise) veya kargoya verilmedi ise iptalini gerçekleştirebilirsiniz. Sipariş işleme alındıktan sonra gerçekleştirecek sipariş iptaliniz için, destek formunu doldurarak yada 0850 222 09 49 nolu numaradan çağrı merkezimizi arayarak iptal edebilirsiniz.

Sipariş Yanlış/Hasarlı/Kırık/Deforme geldi ne yapmalıyım?

Bu tür bir durumla karşılaştığınızda öncelikle sipariş paketinizin açılmamış olduğundan emin olun. Paketin yırtık, hasarlı ya da açılmış olması durumunda ilgili kargo firmasına tutanak tutturmanız gerekmektedir. Eğer pakette herhangi bir hasar yoksa Sportive.com.tr’ye “Üye Girişi” yaptıktan sonra “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim” sekmesine tıklayarak ilgili siparişinize ait iade kodunu oluşturarak iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Başka bir işlem yapmanıza gerek yoktur.

Anlaşmalı kargo/teslimat şirketiniz hangileridir?

Hepsijet, Kolay Gelsin, Mng Kargo anlaşmalı kargo şirketimizdir.

Siparişim başkasına teslim edilebilir mi ?

Alıcının adreste olmaması durumunda, bir yakınına kimlik bilgilerinin kontrolünden sonra kargo görevlisi tarafından teslimat yapılabilir.

Kargo firması beni adresimde bulamazsa/kapıyı duymadıysam bırakıp gittilerse ne olur?

Kargo firması, çeşitli nedenlerden dolayı adresinize teslimat yapamadığı durumlarda kargonuzu şubeden teslim almanızı talep edebilmektedir. Konuyla ilgili olarak kargo firmasından bilgi alabilirsiniz. Şubeden de teslim alamazsanız kargonuz tarafımıza iade gelir ve iade süreciniz başlar. Ürünleri yeniden isterseniz yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.

Sipariş teslim adresini değiştirebilir miyim ?

Siparişiniz ‘'Hazırlanıyor’’ durumunda ise teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Adres değişikliği talebinizi 0850 222 09 49 nolu Çağrı Merkezimize iletmeniz gerekmektedir. Sipariş durumu ‘’Hazırlandı-Kargoya verilmek üzere hazır’’ veya ‘’Kargoya verildi’’ olan siparişlerde adres değişikliği yapılamamaktadır.

Yurt dışına teslimat yapıyor musunuz?

Sportive.com.tr üzerinden şimdilik yurt dışına teslimat yapılmamaktadır.

Kargoya teslim edilen siparişimin durumunu nasıl görebilirim ?

Siparişlerinizin tüm aşamasını “Siparişlerim” bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra ise, size e-posta ve sms yoluyla gönderilecek olan kargo takip numarasıyla kargonuzun nerede olduğunu kargo firmasının web sitesi üzerinden online olarak takip edebilirsiniz. Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız. Sipariş Takibi linkinden siparişi veririken kullandığınız e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı (mail adresinize önceden gönderilmiştir) yazarak sorgulayabilirsiniz.

Aldığım ürün hangi saatler arasında teslim edilecek?

Siparişiniz kargo tarafından resmi tatiller hariç iş günlerinde 09:00 – 18:00 saatleri arasında teslim edilmektedir. Kargolar tarafından hafta sonu teslimat yapılmamaktadır

Siparişimi hediye paketi yapıp not ekleyebilir miyim ?

Siparişleriniz için hediye paketi ve not uygulamamız maalesef bulunmamaktadır.

Mağzadan Teslimat (Click & Collect)

Mağazadan Teslimat”  sistemi nasıl çalışır?

Teslimat sayfasında teslimat adresi olarak " Mağazadan Teslimat " seçeneğini tıkladığınızda görüntülenen mağazalardan istediğinizi seçebilirsiniz.

Ürünümü hangi mağazalarınızdan teslim alabilirim?

Mağazadan teslim alabileceğiniz uygun mağazalar Teslimat sayfasında uygunluğa göre listelenecektir.

Mağazaya gittiğimde ürünümü hangi noktadan teslim alabilirim?

Siparişinizi mağazalarımızın kasa bölümünden teslim alabilirsiniz. Kasa personelimiz konu ile ilgili yardımcı olacaktır.

Siparişimi teslim alabilmem için ne ibraz etmeliyim?

Ürünü teslim almak üzere kasaya geldiğinizde Sipariş numaranızı ve kimliğinizi ibraz etmeniz yeterli olacaktır.

Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?

Evet, aldırabilirsiniz ancak mutlaka sipariş numarası ve kimlik ibraz etmek zorundadır.

Siparişimi ne kadar süre içinde gidip almak zorundayım?

Sipariş etmiş olduğunuz ürünler 15 gün süreyle mağazalarımızda tutulur, sonrasında depoya geri gönderilir.

Siparişimi teslim almazsam iadem yapılırmı?

Siparişinizi teslim almadığınız durumlarda iade işlemi gerçekleştirilecektir. Kredi  kartı ya da banka kartı ile

oluşturduğunuz siparişlerin iade ödemesi kredi kartınıza ya da banka hesabınıza yansıtılacaktır. İade

ödemenizin kartınıza ya da hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

Mağazadan teslimat seçeneği ile oluşturduğum siparişimi nasıl iptal ederim?

Üye girişi yaptıktan sonra Hesabım/siparişlerim kısmından iptal talebinde bulunabilirsiniz. Ayrıca 0850 222 09 49 nolu telefondan veya Sitemizin “Bize Ulaşın” kısmından iptal talebinizi yapabilirsiniz.  Kargoya verilen siparişlerde iptal işlemi yapılamamaktadır.

Ürünüm ne zaman mağazaya gidecek?

Sipariş temin süresi, siparişiniz alındıktan sonra en geç 5 iş günü içerisinde mağazamıza teslim edilir.

Siparişimin mağazaya teslim edilip, edilmediğini nasıl kontrol edebilirim?

Alışveriş öncesinde belirtmiş olduğunuz telefon numarasından veya mail adresinden bilgilendirileceksiniz. Sipariş oluşturken cep telefonunuzu ve mail adresinizi doğru  girmeniz gerekmektedir. Mağazadan teslim seçeneğini kullanırken, siparişinizin durumuyla ilgili bilgi mesajı alabilmeniz için üye girişi yapmanız önerilir.

Ürünü teslim alacağınız mağazayı telefonla arayarakta ürün hakkında bilgi alabilirsiniz. Mağaza telefon numaralarına mağazalarımız sayfamızdan ulaşabilirsiniz. 

Siparişimi mağazanıza yönlendirmek için ne yapmalıyım?

Alışverişinizi tamamladıktan sonra, teslimat sayfasındaki mağazadan teslimatı seçerek, ürününüzü teslim almak istediğiniz mağazalarımızdan birini seçmeniz yeterli olacaktır.

Ürünü teslim aldığım an itibarı ile iade / değişim yapabilir miyim?

Evet, ürünlerinizi teslim aldığınız an itibarı ile işlemlerinizi yapabilirsiniz.

Ürünlerimi her Sportive mağazasında teslim alabilir miyim?

Hayır, ürünlerinizi sadece belirtilmiş Sportive mağazalarından teslim alabilirsiniz.